Sklep internetowy

szaleństwo kontrolowane

ZookiWear istnieje na rynku już od jakiegoś czasu i zdążyła zaskarbić sobie grono wiernych fanek. Zwłaszcza tych, które lubią ruch w ekstremalnym wydaniu – surfing, kitesurfing, wakeboard. Magda – właścicielka sklepu i autorka projektów – to wulkan energii. Od pierwszego kontaktu czuć jej radosną aurę i optymistyczne podejście. Ubrania, które projektuje, są dokładnie takie jak ona – swobodne, kolorowe, ale jednocześnie bardzo kobiece i wygodne.

Do tej pory sklep korzystał z rozwiązania typu Saas, które często sprawdza się na początku, lecz z czasem narzuca coraz więcej ograniczeń. Nowa strona miała z jednej strony podkreślać swobodny charakter ubrań, a z drugiej silnie zaznaczyć kobiecy pierwiastek.  Dodatkowo jednak chcieliśmy, by użytkownicy przyzwyczajeni do starego layout’u nie pogubili się w nowym. Łatwizna.  🙂

Wyzwania & rozwiązania

Ogarniemy to na luzie

Głównym wyzwaniem, jakie na nas czekało było uwypuklenie cech marki. Swoboda, wolność i wygoda miały być odczuwalne od pierwszego momentu. Ważne było też, by kobiety wiedziały, że jest to sklep dedykowany właśnie im – chociaż w asortymencie można znaleźć kilka męskich par spodni, ZookiWear to zdecydowanie kobiecy brand.

By podkreślić unikatowy charakter sklepu, postawiliśmy na autorskie zdjęcia Magdy – właścicielki. Dzięki temu uzyskaliśmy spójny i wiarygodny wizerunek całej marki. Podkreślenie w komunikacji poczucia wspólnoty (“Zostań ZookiGirl”, “Skompletuj Zooki Look”) zrobiło zaś wstęp do przyszłych działań w social mediach. Kobiecy charakter silnie zaznacza najbardziej damski ze wszystkich kolorów – wyrazista fuksja. Nie tylko wprost komunikuje, kto jest odbiorcą, ale również nadaje całości dynamizmu.

podsumowanie projektu

luz, blues i zaufanie

Chociaż Magda posiadała wcześniej sklep, nie spełniał jej oczekiwań. Trudno było o zmiany – zarówno w wyglądzie, jak i te pod kątem SEO. Teraz zmiany może robić nawet samodzielnie – edycja nie wymaga znajomości kodowania, a sam proces jest przejrzysty i całkiem intuicyjny. Dla nas praca nad jej nowym sklepem była przyjemnością. Duża doza swobody i zaufania, jakim nas obdarzyła, zaowocowała efektywnymi rozwiązaniami i sprawną realizacją. Projekty takie, jak ten lubimy najbardziej. 🙂

Zobacz tę realizację on-line: https://zookiwear.pl/

Używamy plików cookies do poprawnego działania strony.

Baza wiedzy

Zgłoś uwagi lub zaproponuj temat