

Strona internetowa dla firmy
Solidna baza
Pan Szymon, jeden z właścicieli BSW SPAW-TECH zgłosił się do nas zaraz po założeniu firmy. Chciał, by marka prezentowała się tak, jak ich produkty — profesjonalnie, solidnie i z klasą.
Z tego powodu, na potrzeby firmy zaprojektowaliśmy nie tylko stronę internetową, ale również logo, wzór papieru firmowego i wizytówki. Wszystko po to, by marka mogła prowadzić spójne działania od samego początku.


Wyzwania & rozwiązania
precyzja ubrana w słowa
Oprócz warstwy wizualnej strony internetowej, opracowaliśmy również teksty. Dla nas — laików w dziedzinie spawania — tak naprawdę właśnie ta część zlecenia była największym wyzwaniem. Czym różni się spawanie MIG od TIG? Na czym polega obróbka metalu skrawaniem? Te pytania — zupełnie banalne dla każdego spawacza — dla nas były przedmiotem kilkudniowej lektury. Czy poradziliśmy sobie? Oczywiście. 🙂 Dowiedzieliśmy się przy okazji, jak wiele kunsztu kryje w sobie sztuka spawania oraz jak wiele czynników trzeba brać pod uwagę, łącząc ze sobą metalowe elementy.

podsumowanie projektu
najważniejszy pierwszy krok
Stworzyliśmy stronę spójną w odbiorze, prezentującą pełną ofertę firmy, a jednocześnie prostą i “nieprzegadaną”. Kontrastowa kolorystyka podkreśla techniczny charakter firmy, a wyraziste przyciski i widoczne na każdej podstronie dane kontaktowe ułatwiają użytkownikowi pierwszy telefon.
By zmniejszyć opór potencjalnych klientów przed kontaktem, uruchomiliśmy na stronie formularz darmowej konsultacji. Dzięki temu osoby dopiero rozważające skorzystanie z usług spawalniczych mogą poradzić się i dopytać o szczegóły realizacji. To dla wielu osób często łatwiejsze niż bezpośrednia prośba o wycenę lub wykonanie telefonu. Stąd już często tylko krok do skorzystania z oferty. 🙂