

Strona internetowa
swobodnie o marketingu
Paweł zajmuje się marketingiem internetowym i pozycjonowaniem stron. Strona, której potrzebował miała przedstawiać ofertę i pokazywać go jako specjalistę z doświadczeniem. Tym, na czym szczególnie mu zależało był półoficjalny charakter i przyjazna odbiorcy forma. Postawiliśmy na spójną, żywą kolorystykę i prosty, jasny przekaz. Ułatwiliśmy też do maksimum możliwość kontaktu. Dane znajdują się w kilku miejscach, a zainteresowane osoby mają do dyspozycji zróżnicowane kanały komunikacji (formularz kontaktowy, telefon, mail, WhatsApp). Linki prowadzące do mediów społecznościowych (Facebook, LinkedIn) dodatkowo ułatwiają nawiązanie pierwszego kontaktu.


Wyzwania & rozwiązania
odnaleźć się w gąszczu
Wyzwaniem jakie stanęło na naszej drodze była ilość treści do przekazania. Pawłowi zależało nie tylko na suchym przedstawieniu rozbudowanej oferty. Podstrony miały zawierać również istotne informacje na temat współpracy, korzyści płynące z pozycjonowania i marketingu oraz posiadać pewien wymiar edukacyjny. Wszystko ubrane w przyjazną i łatwą do zrozumienia formę. By ułatwić odbiorcom nawigację zastosowaliśmy dodatkowe boczne menu w formie dyskretnych kropek. Dzięki temu możliwe jest sprawne przełączanie się pomiędzy sekcjami.

podsumowanie projektu
bezproblemowy kontakt
Finalny projekt dobrze spełnia powierzoną mu funkcję. Dzięki odpowiedniemu rozłożeniu treści i zastosowaniu dodatkowej nawigacji ilość dostarczanych informacji nie przytłacza. Półoficjalny charakter całej strony pozwala skrócić dystans i ułatwia nawiązanie komunikacji. Wyraźne wyeksponowanie możliwości (zróżnicowanego) kontaktu sprawia zaś, że jest on bezproblemowy w każdym momencie.
zobacz stronę klienta: